fredag 19 augusti 2011

V 12 (11+0) idag!

Idag går jag in i vecka 12! =)
Jag tycker att veckorna går ganska fort, fast det är väl för att man har fullt upp om dagarna. Idag är jag ledig och har storstädat hela lägenheten! =) Helt slut blev jag efter det, pust!! Nu har jag laddat upp med en stor påse lösgodis och inväntar brudarna för "tjejkväll" eller nåt! =) Tänkte berätta för Carro och Sofie om bebben idag också. Känns bäst att göra det, så de inte tror att jag undviker dem pga något annat! =P Sofie ska ha med sin 4-månaders kille också, då kommer man ju längta ännu mera tills vår egen ploppar ut! =)

Igår berättade jag för Mikaela, eller rättare sagt, hon frågade om det var barn på G och jag är ju så värdelös på att ljuga, sååatte, hon fattade ju! =)

Dagens mage:
Nyvaken, ej ätit och nypinkad:

Så fort jag ätit frukost så ser jag ut så här resten av dagen, därför är jag förvånad över att inte fler har frågat om jag är gravid! ;)

Vägde mig idag också, hade gått upp lite sedan förra veckan, och totalt runt 2 kg sedan jag fick veta att jag är gravid. Det är en ganska normal uppgång tror jag, hoppas jag! =P

Denna vecka jag även börjat vakna runt kl. 3-5 om nätterna och varit tvungen att gå upp och pinka en gång. Jag har hittills klarat mig bra från det, hoppas det inte blir värre än så här! ;)

Samuel är borta i jaktkojan hela helgen och ska rusta upp den inför höstjakten, så jag får klara mig själv.

Nu ska jag och godisskålen sätta oss och vänta på besöket! ;)

Ha en bra kväll allihopa! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar