torsdag 11 augusti 2011

Torsdag

Idag har jag jobbat på caféet hela dagen, det var lite kunder idag så det var lite skönt faktiskt =P
Samuel har fotbollsmatch ikväll så jag slösurfar lite vid datorn och nyss kikade jag på Full Frys, alltså gud vad den serien är BRA! ;D Precis min dåliga humor! Kul att dom börjat sända den nu igen =)

Imorgon har jag fått en tid för ultraljud (antar att det blir det, antingen vanligt eller VUL). Sedan den 9 juli har jag (fortsätt inte att läsa om du är kräsen) av och till haft brunrödrosa "blödningar", både mer och lite mindre. När jag var till BM 18 juli så sa hon att jag skulle avvakta lite, men nu har jag haft så nästan varje dag en hel vecka samt att jag igår fick jätteont i magen (inte samma växtvärks-känsla som jag har haft tidigare) och så strålade det ut mycket i ljumskarna. Lika bra att få det uppkollat så man slipper gå och grubbla på om allt är som det ska!

Det ska även bli intressant att se vilken vecka jag är, eftersom vi egentligen inte har en aning om när bebben blev till =)

Det dåliga med att bo på en liten ort är att just nu har närmsta gynmottagning sommarstängt, så vi är tvungna att åka 10 mil, men det är det absolut värt!! Jag är bara glad att S också har tid att följa med imorgon! På måndag börjar han nämligen nytt jobb så då kan det vara svårt att komma loss under dagtid ett tag framöver.

Min aptit är fortfarande inte på topp, vet inte vad jag ska äta för att lyckas äta upp hela portionen =/ Medhavd matlåda som man värmer i micro är nästan helt kört, jag blir äcklad av bara tanken =( Jag mår inte alls illa, det är bara det att jag har fått avsmak för vissa grejer. Speciellt kött och pizza, urk! Jag som har varit en sån köttoman och pizzaberoende tidigare! Hmm, weird!

Nu ska jag fortsätta lyssna igenom lite ny musik som jag ska använda på passen i höst! Jag leder gruppträningar, bl a cirkelgym, kom på att jag nog inte har nämnt det förut =)

Ha en toppenkväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar