tisdag 9 augusti 2011

Kille eller tjej?, och lite shopping

Jag har hittills under graviditeten känt med hela kroppen att det blir en kille, men jag vet såklart inte om det stämmer =)

Dock har jag fått lite "tecken" på att det blir en tjej:

Jag har (redan!) köpt lite kläder, bara för att jag vill ha något att "ta på", så det ska kännas mer verkligt. Jag beställde bland annat denna (tycker att lila är rätt könsneutralt)...:
... men i paketet låg denna:

En übersöt rosa body med rosa prickar och hjärtmönster! =P Den är såå gullig, så jag tänker inte skicka tillbaka den, för OM det blir en tjej så kommer den att passa perfekt! =) 
Köpte den (eller den lila egentligen då) på rea på babyroom.se. Snabb leverans hade dom i alla fall.

Jag köpte också:

Även denna blev för tjejig i verkligheten, trycket såg rött ut på hemsidan =P

Tack och lov blev dessa vantar könsneutrala! =D Jag ÄLSKAR Lundmyr of Sweden´s kläder, synd att dom är så dyra bara...

Just ja, fler tecken på att det är en tjej i magen är att jag har fått det resultatet på alla test på Internet (dock kan jag inte svara på alla frågor än eftersom jag inte vet ex. hur högt jag bär barnet osv) samt att jag har gjort "The Baking Soda Test" och fick då resultatet tjej! Ska skriva ett eget inlägg om det testet då det är väldigt intressant! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar