tisdag 23 augusti 2011

Fullt upp...

Den här veckan har jag fullt upp med jobb, krämar ur de sista jobbtimmarna för den här sommaren.

Jag jobbar dagtid tis-fre samt kvällstid mån-tors. Behöver jag säga att jag redan längtar till helgen?!
Nu tar jag på mig allt jobb jag erbjuds, för att förhoppningsvis slippa en lägsta nivå på föräldrarpenningen, fast jag råkar nog ut för den ändå...

Idag har jag också haft en Cirkelträning, det gick helt ok. Men jag tycker att det är obekvämt att jogga och skutta omkring, för det känns som att det är något i magen som ska lossna då, svårt att beskriva =S Dessutom MÅSTE jag verkligen försöka hitta någon form av mamma-träningsbyxor!! Det är bara föör obekvämt när byxorna skär in i magen, ajaj! Jag vill inte ha dom under magen heller, för då för jag inget bra stöd åt den...
Nån som har något bra tips på såna? =)


Samuel kommer snart hem från sin fotbollsmatch, hoppas på lite mys med honom då, sen får det nog bli sängen så jag orkar med den här jobbveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar