lördag 20 augusti 2011

Godermorgon!

Idag är jag rent ut sagt skittrött! Gapar mer än vad jag har mun stängd, gäspar så tårarna rinner!! Huua...


Igår kom som sagt Sofie, lilla Eddie och Carro på besök. Jag skulle ju avslöja nyheten för dem tänkte jag, men jag hann inte säga något själv, i alla fall inte till Sofie. När hon kom innanför dörren hann hon säga nåt enstaka ord, typ "hej" och lite mer, innan hon säger: "Jahaa å när ska ni harå, mars eller?!" Jag fattade först inte ens vad hon sa, sen blev jag helt ställd över att hon visste =P Haha!

Carro däremot tog det ett tag innan jag sa något till, kom liksom inget bra tillfälle =P Sen visste jag inte hur jag skulle säga det när Sofie satt där och redan visste. Men nu vet dom båda i alla fall! =)

Nu ska jag komma på något att göra för att hålla mig vaken! =S

Ha en bra dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar