söndag 21 augusti 2011

Lugn helg

Jag har haft en helt oplanerad helg, nästan i alla fall, har jobbat lite samt varit chaffis åt mamma och pappa, men inge större utsvävningar. Känner mig hyfsat utvilad även om jag mest vill sova hela tiden =P

Tänkte visa bilder på  lite kläder jag beställde från ellos, var ju tvungen när man fick sån bra rabatt! ;) Jag känner att det fortfarande är lite väl tidigt att handla bebisgrejer, men lika bra att strö ut utgifterna, och skulle det mot all förmodan hända något så det inte blir någon bebis, så kan man ju alltid spara, eller ge bort. Fast jag tror och hoppas såklart att bebben kommer att må fint och komma ut när den ska =)

Fina, neutrala byxor

Jättesöt body =)

Jag har börjat gilla färgen grön sen jag blev gravid, ingen hit förut, men nu gillas den skapt, konstigt?! Hmm, aja, gillar det här setet väldigt mycket!

Mysiga pyjamasar =)

Åhh, vad jag längtar tills det blir mars nu!! <3 
Imorrn ska jag på inskrivning, spännande! =) Synd att Samuel inte kan följa med, men han har precis börjat på nytt jobb och ska på nåt möte just då...

De senaste dagarna har växtvärken gjort sig påmind, det var ett tag sen nu. Känns lite annorlunda dock, ilar till ibland, samt att det känns som att något "hakar upp sig" om jag går långa sträckor, lite obehagligt!

Nu ska jag umgås med några kompisar, sen kommer Samuel hem från skogen och då ska vi alla käka lite söndagspizza =) (har börjat känna sug efter pizza igen lite smått nu faktiskt, men inte ofta! Mest pizzasalladen jag är ute efter ;))

1 kommentar:

  1. Kul med en blogg!! Eddie och jag har nu läst ikapp och väntar på nästa inlägg! Skrattade gott åt att ni inte "aktivt" försökt skaffa barn.. Har ni haft passiva ligg då? Eller ligger man på något speciellt sätt för att det ska bli barn? =)

    SvaraRadera