söndag 28 augusti 2011

Gårdagens fynd

Jag var ute efter nya kläder som jag kan ha att växa i. Det verkar vara mode just nu med stora t-shirts/toppar/tröjor i allmänhet, så jag körde på sånna. Jag ville även ha ett par mammajeans, letade typ överallt tills jag hittade ett par på hm som var ok. Gillar inte deras jeans men nu fick man typ ta det som fanns. Fick även tag på två par mamma-strumpbyxor på rea, 29,90 kr paret på Åhlens =)

Är det någon som vet var man kan hitta snygga mamma-jeans och/eller tjockare leggings/tights, typ stickade? Det fanns ingenstans jag kollade igår iallafall =/


Mina fynd =) Billigt och bra på Lager 157

Den här har jag kikat på förut, men inte velat köpa den för tidigt. Igår slog jag till, 149 kr på Åhlens.
Den verkar jättebra att samla alla sina anteckningar om graviditeten i =)

Näe, jag kunde ju inte hålla mig när det var bra pris på Lundmyr of Sweden!! Himla billigt på Lager 157! Jag är dessutom galen i stjärnor och har inte sett dessa vita kläder med stjärnor på förut, så jag var ju bara tvungen att få med mig dem hem! ;) Ex så kostade en body 100 kr och pyjamasen 150 kr. Vi fick allt för 560 kr, rätt billigt för det märket och antalet plagg, och sååå fina! =)

Dagens outfit, det ska bli kul att jämföra med bilderna vi tar om några månader! =P

5 kommentarer:

  1. ÅÅ jag dör vad fina lundmyrs kläder var. Har inte sett dom någonstans. Försöker leta på internet nu men hittar inga.. Älskar också stjärnor
    // Zandra

    SvaraRadera
  2. Jag hade ett par jeans från Mamalicious, köpt på Veromoda (i Gävle?), dom var jättesköna! Finns på Nelly.com också..Kolla uppet! Strumpbraller hade jag nog "vanliga hm" fram till sista två månaderna, de är ju så höga i midjan iaf så de funka! Shoppa inte ihjäl dig nu! =)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kläder!! Har köpt nya bebiskläder idag från Newbie kollektionen på Kappahl men är så sugen på mer!!

    SvaraRadera
  4. Hej.

    Tack för tipset om gravid boken. Var in och kolla idag och den värkar ju kanon dock är jag bara i v7 (6+1) men jag slog till en då..
    Har inte starta upp en blogg en, men funderar på att göra det. Jag brukar dock vara så dålig på att uppdatera efter ett tag så det blir som inge kul då.

    SvaraRadera
  5. Anonym: Ja det känns som att den boken täcker upp det mesta man vill minnas från graviditeten =)

    Dela gärna med dig av adressen om du börjar blogga! =) Jag tänker att jag inte måste uppdatera den varje dag eftersom jag skriver den för min egen skull, först och främst =)

    SvaraRadera