måndag 29 augusti 2011

Sjukling...

Började med att jag sov kasst inatt, var tvungen upp å pinka redan kl 2!! Sen drömde jag en massa drömmar och vaknade till och från. Drömde bland annat att vi fick tvillingar, en pojk å en flicka ;) Man kan ju tro att jag ska ha tvillingar när man ser min elefantmage =S Fast enligt ultraljudet så är det ju bara en, om det inte gömde sig någon mer bakom den då =P

Har börjat känna av halsont idag och jag har även haft frossa till och från, usch! Men jag ska nog inte klaga... Hela förra året var jag konstant sjuk, ingen som vet vad det berodde på. Tappade rösten flera veckor i sträck i tre omgångar och fick pratförbud osv... Sen försvann det lika snabbt som det kom, och jag har varit kärnfrisk sedan februari i år! Hela 6 mån!! Så vi får hoppas att detta inte blir något långvarigt.

Idag var det roligt att jobba, för nu vågade folk komma fram och gratta mig. De hade ju inte vågat säga något innan även om de misstänkte det. Skönt att slippa hymla om det! =)

Nu ska jag lägga mig och sova bort förkylningen! =)

Nattinatt på er!

1 kommentar:

  1. Vet att det finns babykläder på sweden rock shop men mamma kläder är helt omöjligt att hitta tycker ja :( bara trista och tantiga kläder! Tror att bluefox och shock ska ha bebiskläder som är lite rockigare med :) Men har hittat massvis med rockigt i de vanliga butikerna så har valt de istället när de är billigare :D

    SvaraRadera