måndag 22 augusti 2011

Inskrivning

Idag var jag som sagt på inskrivning! Alla värden såg bra ut och det var inga konstigheter =) Ingen risk för graviditetsdiabetes heller, som tur var! Mitt förhållande till socker har ju inte blivit det bästa! =I

Fick tid för UL 14 oktober, och nästa BM besök 23 nov! Känns ju som en evighet ju =P

Träffade även på ett bekant par i väntrummet, så nu är det två till som vet! De ska ha barn i dec, roligt! =) Även om jag tycker att fler kan knipa igen till 2012 ;)

Berättade för "E" (Maria) igår också eftersom hon redan haft misstankar om det =)

Snälla mamma körde mig till BM idag, sen hälsade vi på mormor en sväng, hon är jätteglad för att vi ska ha barn och pratade om det en hel del =) Efter det blev det en sväng på stan för att inhandla lite nödvändigheter så som duschcréme och strumpor.

Nu har jag slevat i mig lite fiskpinnar och mos. Det känns ju sådär nyttigt, men jag måste försöka få i mig mer fisk! Tänkte koka potatis istället men jag har lite bråttom iväg till jobbet. Ska ha terminens första cirkelgym idag och måste öva lite på stegen innan. Spännande att se hur det kommer att gå när man är gravid! Jag har bestämt mig för att inte hoppa omkring eller springa, eftersom jag tycker att det gör ont/känns obehagligt bara av att gå fort/långt...

1 kommentar:

  1. Åhh vad pinsamt nu i efterhand när jag tänker på att jag frågade din familj i lördags. Men jag hade det på känn ;P
    Ahja du får be dem om ursäkt från påstridiga mig, du vet vem jag är :)
    Kramar på re

    SvaraRadera