måndag 22 augusti 2011

Svar på rolig kommentar


"Sofie sa...
Kul med en blogg!! Eddie och jag har nu läst ikapp och väntar på nästa inlägg! Skrattade gott åt att ni inte "aktivt" försökt skaffa barn.. Har ni haft passiva ligg då? Eller ligger man på något speciellt sätt för att det ska bli barn? =)"
Svar: Haha!!! Jag menar såklart att vi inte har "försökt" att skaffa barn ;D Vi tänkte ju avvakta tills jag fick min riktiga mens tillbaka, men eftersom jag inte visste när min ägglossning var så råkade vi visst tajma in den ändå ;) Dessutom träffades vi inte så mycket då eftersom Samuel jobbade borta mycket den perioden, så det var ju ganska passivt ändå om man tänker efter =P
Ja, nu får ju Eddie någon som han kan lära lite hyss osv ;)

1 kommentar:

  1. Här var det snabba svar! =)
    Kanske skulle tillägga att jag förstod vad du menade från början, så inte folk tror jag är mer blåst än vad jag är.. men det dök upp många bilder och roliga funderingar i huvudet efter den meningen =)

    SvaraRadera