söndag 28 augusti 2011

Nu är vi officiella! =)

Jag har sett blickarna från folk, och några har påpekat att det syns att jag är gravid, så nu ville vi gå ut med det offentligt, så vi "hinner före ryktet".

Vi skrev det på facebook helt enkelt, då vet man att alla kommer veta inom en snart framtid, så har man inte glömt någon ;) Självklart var det en del som skrev där att de hade misstänkt det när de hade sett mig, men inte vågat fråga, hehe!

Det känns både lättande och lite jobbigt att alla vet. Man slipper klä sig i sopsäckar och verka tråkig när man aldrig "kan" umgås med kompisar, samtidigt som det skulle vara rätt jobbigt om det skulle hända något, det är ju trots allt ganska tidigt än. Men aja, det skulle nog folk ändå få veta med tanke på skvallerbenägenheten i den här byn! =P

Här är bilden vi la upp på fejjan iaf, jag tycker att magen växer heela tiden ja! =S Undrar hur man kommer se ut vid jul?!
v 13 (12+1)

Igår var vi till Lager 157 och Kupolen och shoppade en massa kläder =) Skriver mer om det senare så får ni se bilder på mina fynd också!

Nu ska jag försöka få ordning på mig själv så vi kan åka iväg på kalas, mamma fyller år idag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar