fredag 30 september 2011

17+0 och ny frilla

Idag går vi in i 17+0. 2 veckor kvar till UL!! =D

Jag har tyckt att magen inte växt särskilt mycket de senaste veckorna, men jag mäter och väger mig varje fredag (bara för kul så klart!) och upptäckte idag att jag ökat några cm i midjan, alltså en bit ovanför naveln, och runt tjockaste delen på magen så står jag ganska still. Intressant! Kan det vara för att allt trycks upp så mycket, eller att livmodern börjar växa mer uppåt nu? Spännande i alla fall! =) Jag var tvungen att jämföra med hur magen såg ut för två veckor sedan, och visst syns det att det är en annan form nu? Vikten var på grammet lika som för en vecka sedan.
(PS ville inte fungera som jag ville idag så jag kunde inte klistra ihop bilderna...)

15+0

17+0

Jag har haft huvudvärk varje dag nu igen, mest på eftermiddagarna. Annars är det nog som vanligt =)

I onsdags fick vi som sagt ta bort Faxa =( Det var tungt... Jag velade hela dagen om jag skulle åka och kela med henne en sista gång, men visste inte om jag skulle klara av det. Som tur var så bestämde jag mig för att göra det ändå, jag hade nog ångrat det annars! Hon var ovanligt kelig och "pussig", verkade som att hon kände på sig... Samuel tog på sig att åka med henne till veterinären så mamma skulle slippa, det var väldigt snällt tycker jag! Världens bästa sambo <3

Det var mycket mer än det som hände i onsdags, jag var till frissan och fick en helt ny frilla, väääldigt ovant! Sen blev jag erbjuden ett längre vik på ett fritids! Wiiee! =D Jag får veta från vecka till vecka hur länge jag får jobba, men det är ju alltid något! =) 
Sen tömde och städade jag och Samuel min lokal så nu är det gjort! Sista dagen med företaget idag, känns skönt att kunna släppa det! =)

Nyfrippan

Jag måste köpa ny hårspray, för min var för hård så det blev bara trassel av det korta håret =P

Ikväll ska vi käka pizza med pappa, kolla på babykorg hos kusin med farmor och hälsa på lite fler folk =)
Imorrn ska jag jobba på gymmet och sen eventuellt kika på Samuels innebandymatch.

Trevlig helg på er! =)

1 kommentar:

  1. Börjar allt bli en fin lite kula nu ju :)
    Är så himla spännande när den växer. Är själv i 21+5 idag. Kan omöjligt dölja det längre :P

    SvaraRadera