måndag 12 september 2011

Seg som sirap

Idag var det motigt att stiga upp ur sängen... Jag låg vaken och väntade på Samuel som kom hem efter cupen (som dom förresten vann!) igår, eller ja, inatt blev det, typ 01.30. Han trodde dom skulle vara hemma runt 00, och hade jag kämpat för att vara vaken så länge så kunde jag lika gärna vara vaken någon timme till =P Förr har jag aldrig haft problem med att vara hemma själv, men nu när jag är gravid verkar det ha blivit nå knepigt så jag blir deprimerad om jag inte får träffa älsklingen varje dag =/ Hmm, knäppt! För bara någon månad sen så jobbade han borta hela veckorna...

Jag funderar på att hoppa av ena kursen som jag läser, för den verkar vara ganska omständig, och jag vill som sagt försöka jobba så mycket som möjligt nu och jag vet att jag inte kommer ha tid att leta jobb om jag ska vara hemma och plugga hela dagarna. Då "glömmer" man bort det.

Igår hade jag planerat att städa, men det blev en hel eftermiddag med kompisar, mat och filmer istället =)

Idag ska jag nog plugga lite innan jag går till gymmet och jobbar kväll.

Nån som har något bra matförslag till mig då som inte innehåller griskött eller kyckling? Jag kan fortfarande inte äta det utan att få kväljningar ;(

1 kommentar: