lördag 10 september 2011

Dagen och magen

I morse åkte Samuel på innebandycup ända ner till Örebro, och jag jobbade några timmar på Ol-Anders. Sen har jag tillbringat hela eftermiddagen hos mamma och pappa ute i naturen. Sååå underbart skönt att vara ute i det härliga vädret vi haft idag! =) Man blir så mycket piggare, dessutom umgicks jag med hundarna o katterna och det får jag också en massa energi av! =)

När jag satt på trappan och solade så kom jag på att mamma har en stor kista full med barnkläder efter mig och syrran, och från mamma själv (!), så det slutade med att vi gick igenom hela kistan och rensade ut babykläder som var i ok skick som vi ska få låna sen =) Vissa var ju verkligen retro (både fult och fränt, haha!), andra valde jag av ren nostalgi och några grejer tog jag bara för att dom går åt och är bra att ha som reserv (typ vita omlott-knyt-blusar som mormor sytt, kalasbyxor, sparkdräkter osv.). Fast hälften av allt var ju rosa eller tjejigt, så vi får väl se hur mycket av det vi lånar. Mamma tror också att det blir en pojk.
Gud vad jag längtar, är så nyfiken på vem du är! 


Eftersom Samuel blir borta till imorrnkväll och typ alla mina kompisar är på fest, bortresta eller gör andra saker så får jag roa mig själv ikväll. Som det ser ut nu så blir det film och godis i soffan. Jag var egentligen inte sugen på götta idag, men jag vill ha något att stoppa i munnen när jag kikar på tv, och visste inte vad jag ville ha, så det blev lite lösgodis och en chipspåse...

Här kommer några bilder:

Magen igår, 14+0. Den bara växer och växer!

Gulliga Fjodor som jag har kelat och busat med idag =)

Jag tog en skön promenad med Faxa! Synd att det ska vara så svårt att fota djur! Hmm...

 Detta är nog den finaste bilden jag lyckades få på henne idag ;)

Faxa o Fjodor är bra kompisar =P

Faxa vill leka med Leja också, men hon är lite blyg =)

Nu blir det nog ett dopp i badet så man får rätta filmmyskänslan sen! 

Trevlig kväll på er! =)

1 kommentar:

  1. Ska bli superkul att följa din blogg, ja, det är nästan så jag kommer ihåg hur spännande det var när jag skulle ha Alma. När vi var på bröllopsresa var jag i typ 3.e månaden och folk trodde att jag skulle ha barn när som helst. Rätt stor ja... Spännande är det och med min lilla släkt på morsans sida är det extra kul det när den utökas :-)
    Hur blir det nu, blir mina barn och dina sysslingar eller?
    Lycka till nu, hoppas att du kommer må fint hela tiden!

    SvaraRadera