fredag 16 september 2011

V 16

Idag går jag in i v 16 (15+0), vad himla fort det går!! =D Total viktuppgång hittills är runt 3 kg.

Igår kände jag bebisen igen när jag stod och jobbade, sen när jag kom hem och inatt (!) till och från, jag vaknade till och med av det! Det måste ha varit bebisen, för det kändes jättekonstigt! Inget vanligt magbubbel eller så. Samuel tycker att det är fusk, eftersom det inte känns utanpå magen än, hehe! Men jag tror inte det dröjer så länge om h*n redan är så här vild...

Jag har haft konstant huvudvärk sen i måndags, och värst var det igår, men det verkade som att det släppte efter att jag och Camilla tog en promenad på en timme. Det märks verkligen att man har mer blod och större syrebehov nu, för oj vad det pulserade i huvudet när vi gick fort i backarna =S Trodde ögonen skulle ploppa ur ett tag... Idag verkar värken vara hyfsat borta, jag känner av den om jag svänger för fort med huvudet =P

Soligt och fin är det idag, så jag blev sugen på en morgonpromenad, men sen såg jag att det blåste så postlådorna stod och gapade, så jag la ner den tanken rätt fort! Det blir rensning i lägenheten istället! =) Kanske lite plugg också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar