söndag 18 september 2011

Babyskydd - check!

Nu har vi fixat ett babyskydd =) Lite väl tidigt kanske, men Samuels brorsa och hans sambo håller på att rensa ur bland alla deras babysaker, och ville vi ha det så skulle vi säga det nu, annars skulle dom annonsera ut det. Det är bara ett år gammalt och i jättefint skick, så det var ju ingen tvekan om saken. Billigare än sprillans nytt också! =) De hade även en badbalja och sängmobil till salu, och ett babygym (som de fått i present av Samuel en gång i tiden, hehe). Får se om vi köper de grejerna också, man vill gärna kika runt och se vad som finns före man köper något.

Dock får babyskyddet stå kvar hos dem ett litet tag till, just nu ser det ut som andra världskriget här eftersom vi möblerar om och rensar bland alla saker vi äger =P

Nu ska vi käka bakad potatis och kika klart på Insidious =) Riktigt skvittig film, än så länge i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Hej! Ramlade in på din blogg av en slump när jag googlade efter gravidbloggar :) Tycker att du har en superfin och intressant blogg så jag kommer att följa den nu, så att du vet, :P

    Jag är själv 25 år och plussade bara för några dagar sedan så det är roligt att läsa om ditt liv och dina upplevelser av graviditeten.
    Jag är fortfarande i overklighetskänslan och kan inte riktigt tro på att jag är med barn, men det kommer väl tids nog..

    Önskar dig all lycka till!

    /Carro

    SvaraRadera
  2. Hejsan! =) Kul att du tycker den är intressant =) Välkommen att följa den så mycket du vill =P
    Och grattis till plusset! =D Jag trodde inte på att jag var med barn på flera dagar, men sen så fattade jag det tillslut ;) Säg till om du också startar en blogg =)

    Lycka till ni också! =)

    SvaraRadera