onsdag 21 september 2011

Hemmapygel

Jag är fortfarande förkyld, även om det börjar släppa lite nu.

Igår fick vi hem diskmaskinen, så den är installerad och klar! Jag testkör den just nu ;) Sååå skönt! =D

Vi möblerade även om halva lägenheten igår, för att få mer space och lite förnyelse. Jag trivs inte i den här lägenheten egentligen, men man måste väl göra det bästa av situationen eftersom det dröjer med huset...

Nu har jag pluggat klart för den här veckan och ikväll har jag en massagekund, så nu kan jag pygla på lite mer i lägenheten =)

Om vi får ihop tillräckligt många deltagare så ska jag leda ett pass för gravida och de som nyligen fött barn. Hoppas hoppas! Det blir ju i så fall som en liten mammagrupp =) Det är verkligen supermånga av mina kompisar och bekanta som ska ha barn nu mellan typ okt-april, helt sjukt! =P Jag kan räkna till minst 10 stycken, på den här miniorten! Det måste vara bebisrekord ;)

Med magen har det inte hänt något särskilt, tycker den börjar växa lite nu igen =) Tycker jag känner någon buff då och då, men inte alls samma känsla som det var förra veckan, så jag vet inte säkert om det har varit bebben nu.

Förresten, apropå ingenting, så längtar jag till julen nu! =P Jag älskar julen! =D Men hösten är bästa årstiden så det går nog fort fram till jul =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar