söndag 18 september 2011

Diskmaskin på G!

ÄNTLIGEN ska vi köpa diskmaskin! Wohoo! Förhoppningsvis kan Jocke komma med den idag, annars blir det någon kväll till veckan. Jag klagar inte om den kommer redan idag ;) Känner redan vilken frihet den kommer att ge! =D Slippa stå och diska flera timmar, bläh!

Igår jobbade jag på gymmet och på kvällen blev vi först bjudna på tacos hos mamma och pappa, sen åkte vi vidare till Carro o Tonny för att gratta Tonny, å där fick vi gött fika =) Jag var proppmätt hela kvällen! Jisses... Märker att det börjar finnas mindre plats för mat i magen nu, jag kan inte alls äta samma mängder längre, och det märker jag oftast inte förrens jag redan ätit upp och börjar se ut som en ballong =S

Samuel är som vanligt borta och jagar hare. Varje helgmorgon/förmiddag. Lite tråkigt utifall man vill åka bort nånstans, men det blir förmodligen inte så mycket jakt sen om det kommer lika mycket snö som förra året. Dessutom är det väl bäst att passa på nu, för sen när BF närmar sig så kan han ju inte åka iväg 10 mil =P

Nu ska jag käka frulle, sen har jag två massagekunder. Hoppas ryggen håller nu då bara!

1 kommentar:

  1. Just nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna en bodysuit från mandelon.se värde 399kr, kanske skulle det vara något åt kommande bebis? :)

    Tävlingen hittar du här:
    http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/05/6169585-vinn-en-dress-ifran-mandelonse/

    SvaraRadera