lördag 10 september 2011

Svar på inlägg

Em, jag svarar dig så här istället eftersom du kommenterat på typ alla senaste inläggen =P

På Ol-Anders är jag nu vid behov, då vi får bussgrupper/övriga bokningar/släktforskningsgrupper eller när det ska bakas osv =) Annars är det 1 juni-31 aug som gäller, när det är turistsäsong =)

Jag tror att jag har fått alla dina kommentarer, bara att jag måste godkänna dem först =)

Det huset du pratar om låter ju helt klart intressant! Speciellt om det ska hyras ut, kolla gärna upp mer ang. det! =D Vi får försöka styra upp en dejt snart tycker jag! =)
Grattis på födelsedagen förresten, hoppas du får en kanondag! =D Kram kram!

Soffan, svar till dig också då:
Alltså, du skulle hört våran diss av elektropop igår hos Jennfa o Jocke! Såå värdelös! ;P Uggla går väl för sig iaf =) Ha så trevligt på karnevalsfesten ikväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar