måndag 19 september 2011

Sjuk- IGEN!!!

Usch och fy och snörvel! =(

Jag blev ju precis frisk, sen blev Samuel sjuk och nu är jag sjuk igen, SUCK! Jag har inte råd att ge bort mina arbetspass!

Jag hade egentligen en massagekund nu kl 11 men det fick jag flytta fram till slutet av veckan... Sista veckan jag har min lokal nu så det vore ju bra om jag hann med så många kunder som möjligt innan jag stänger, men aja...

Sömnen är heller inte så värst bra nu... Vaknar av att jag ligger obekvämt, precis hela tiden. Verkar vara kört att fortsätta sova på rygg (som jag typ alltid annars gör), för de tre senaste nätterna har jag domnat bort i båda armarna och fått sockerdricka i dem. Otrevligt. Det "ilar" i magen också när jag ligger på rygg, så jag antar att det är något som hamnar i kläm (?).

Men en sak som är ännu knepigare, är att om jag ligger på vänster sida, på vänster arm, så vaknar jag av att jag domnar i höger arm. Och tvärtom. Så har det varit i några veckor nu, till och från. Jättemysko! Det borde väl vara armen man ligger på som domnar bort?! Hmm...

Idag ska jag nog plugga lite och fortsätta rensa, om jag orkar. Jag måste ju ha lite krafter kvar till i kväll också, jobbar 17.30-21.00, som jag gör varje måndag.

Hoppas ni får en bra dag i regnrusket!

6 kommentarer:

  1. Hittade hit från Familjeliv. Är själv i v20 så vi är ganska lika. Kul att läsa hur du känner och mår! :)
    //Madde

    SvaraRadera
  2. Hej,
    jag har haft precis samma sak med domning i armarna, jättekonstigt. Vi verkar ha ganska lik gravididtet, jag läste igenom din blogg och mårker att vi har en hel del gemensamma "åkommor" haha.. men vi är ju i ungefär samma v. jag går in i 15 nu. Hoppas att du mår bättre med förkylningen snart.

    SvaraRadera
  3. Maria:
    Hejsan! Jaha, vad spännande! =) Ja, man märker verkligen hur kroppen förändras från vecka till vecka, mysko, men samtidigt spännande! =P
    Tack, ska försöka krya på mig nu =) Har du någon blogg? =)

    SvaraRadera
  4. Nej, har inte vågat skaffa mig en blogg ännu. Men man kanske ska satsa. Men har en hemsida du kan kika in på.

    SvaraRadera
  5. Maria: oj vilka fina tavlor du gör! =)

    SvaraRadera