tisdag 27 september 2011

Älskade Faxa...

...måste åka till hundhimlen! ;(

Vaknade av ett SMS från pappa imorse, där det stod att han skulle åka till veterinären och få ett utlåtande (jag fattade såklart ingenting, eftersom ingen hade sagt till mig att något var fel med något av djuren). Pappa ringde då istället och sa att dom hade hittat en knöl, stor som en tennisboll, i juvret på Faxa.

Några timmar senare fick jag ett nytt SMS där pappa skrev att det var en form av elakartad cancer, och att det inte skulle hålla länge till. Veterinären skulle inte ens överväga en operation även om Faxa varit yngre (hon är 9-10 år nu).

Tungt besked... Hon har alltid varit med känns det som, det är henne jag brukar ta mina promenader med, hon är så social och kelig, en riktig myshund!

Svår att få på bild dock, som de flesta djur, men här är några från de senaste åren i alla fall...













Du kommer alltid vara älskad och saknad! <3

1 kommentar:

  1. Vila i frid söta hund!

    Anslöt mig till dig. har följt dig en del!
    Anslut gärna till mig med. Blir bara glad då! hehe

    SvaraRadera