tisdag 4 oktober 2011

En snabbis!

Passar på att skriva några rader nu före jag ska slänga in en tvätthög i maskin, äta lunch och sen bege mig mot fritids, efter fritids så blir det att leda cirkelgym. Sen säsongspremiär av Desperate! Wiihoo! =D Full fart! Tog en liiiten sovmorgon idag, sen har jag grejat med bokföringen fram tills nu. Den sista "stora" bokföringen, åh vad skönt!

Jag tycker jag känner lillplutten sparka/buffa varje dag nu, såå mysigt! =D Jag mår väldigt bra nu, förutom att jag blir yr och får en tryckande känsla i huvudet så fort jag böjer mig upp o ner eller så, lite obehagligt. Flåsig är jag också och det kommer nog bara bli värre med tiden känns det som =P

Vi har också kikat på ett hus som vi är väldigt sugna på! Så vi måste in på banken och få hjälp med uträkningar av budget mm och se om vi får ta lån. Samuel har ju precis bytt jobb så han har inte fast än, och jag är ju bara timanställd... Men det är väl bara att hoppas på att det går, så vi slipper dryg-grannen snart! =S


Vilka är ni förresten som läser min blogg? =) Skulle vara kul att veta, i alla fall vilka av er som jag känner/umgås med, så jag inte berättar allt för er sen som jag ändå redan skrivit här, känns som det kan bli tjatigt då! ;) Lämna gärna en kommentar så jag får lite koll =)

6 kommentarer:

  1. Jag läser såklart, jättekul att följa dig ;)!

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur jag kom in på din blogg, men följer den nu.
    Vi har ingen relation i verkliga livet men tycker det är spännande att följa. Försöker själva att bli med barn.

    SvaraRadera
  3. Jennfa: Vad roligt! =) Jag tycker att du kan starta en blogg igen ja =)

    Malin: Ok, vad kul =)Du får gärna följa den ändå! =) Lycka till med bebisverkstaden!

    SvaraRadera
  4. Jag läser, men det visste du nog redan. Nu blev jag nyfiken på vilket hus det är :)

    SvaraRadera
  5. Ann-Louise: Ah vad kul, mjaa jag är lite osäker på vilka som läser faktiskt =P Köper vi huset så hamnar vi i samma by ;) Kan berätta mer när vi ses =)

    SvaraRadera
  6. Jag är i precis samma vecka som du med mitt första barn och trillade in på den idag...spännande och se hur andra upplever det=) Kram

    SvaraRadera