måndag 5 december 2011

Måndag, igen!

Jag har tänkt att jag ska skriva i bloggen hela veckan, men jag har helt enkelt inte hunnit! =/ Tar en snabb uppdatering nu före jag ska fixa lite här hemma o sen dra och jobba.

Allt är väl bra nu förutom extrem halsbränna och en skitjobbig hosta... Det verkar som om att astman blivit värre nu när jag är gravid, drygt! Hostan så jag får rivsår i halsen, men känner mig frisk annars!

Bebben sparkar på som aldrig förr! Igår när jag vaknade så hade jag legat på vänster sida och sovit, och la mig då på rygg. Då kände jag hur bebisen låg i magen på vänstra sidan, ända uppifrån mina revben och ner. Ungefär som att den inte hann med när jag vände på mig =P Coolt!! =) Mysigt att känna konturerna! <3

Det som har upptagit mycket av min tid den här veckan är att försöka skriva ett arbetsgivarintyg till mig själv, inkl. att räkna ut hur många dagar och timmar jag jobbat med företaget! =S Helt sjukt att man ska behöva räkna ut sånt! När man har eget så jobbar man med det dygnet runt, punkt slut! Idag ska jag iaf skicka in de sista pappren till a-kassan, jag hoppas jag slipper komplettera med en massa sen... Lovar att det strular ändå, gör det ju jämt med a-kassan =/

I lördags var jag och Samuel och julshoppade, så nu är vi nästan klara med "alla" julklapparna. Vi har sagt att vi inte ska köpa/vill ha så mycket i år eftersom vi ska betala en hel del som har med huset att göra. Fick även tag på en vadderad amnings-bh på Lindex. Endast där jag sett sånna som är vadderad! Jag vägrar att ha sånnadära sladdrisar =S
Vi avslutade då med att äta på Spicy Cow, yammi! =)

Igår gick jag julskyltningsbingo med Soffan, krister o lilla Eddie =) Det började snöa när vi var ute, så nu ligger det några flingor på backen iaf, fast det ser mer ut som frost, liiite mer skulle ju inte skada =)

Visar en bild på gårdagens mage:
Så här "platt" är den direkt på morgonen, när jag varit vaken någon timme så står den rakt ut! Fast det är väl mat o tarmar det antar jag.

Åhhhh vad jag är nyfiken nu på vem du är... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar