fredag 9 december 2011

Hemklickat

Nu har shoppingbegäret satt fart igen! Det går ju inte all låta bli med alla fina rabatter som kommer fram nu i juletider ;)

Detta har jag klickat hem till Mini:
Från fyndiq.se:






(den blåa sovpåsen valde jag)

Mycket blått blev det, men det är fint och jag tycker att tjejer kan ha blått. Den enda färgen jag inte köper är är rosa =P Det får vi fylla ut garderoben med om det blir en tjej =)

Alla dessa plagg var på rea, så det blir inte alls dyrt =) Det finns ju sååå mycket fint som man vill köpa till lill*n! Jag får nog göra en önskelista åt honom/henne sen ;)

Nu är nästan alla basplagg inköpta i alla fall. Det saknas några byxor och strumpor, samt sparkdräkter och tröjor/t-shirts, men det vet jag inte om dom använder så mycket när dom är små bebisar? Jag kan ju tänka mig att de ofta bara har blöja på sig, eller bara en body+byxor. Fast jag har ingen aning egentligen. 

Vet du hur det fungerar får du gärna skriva det! =)

1 kommentar:

  1. vilka fina kläder! :) det kliar i mina fingrar heela tiden, vill köpa så mycket men försöker hålla mig till det mest väsentliga så kan man fylla på sen när man vet vad det blir :)

    men ja, spännande att se om det är en "pojkrand", min mamma säger dock att hon hade sån med mig och inte med mina bröder så man vet aldrig :D

    att du redan är inne i vecka 27 alltså, vad fort det går! känns som tiden bara flyger iväg och snart är det mars! :)

    SvaraRadera