onsdag 21 december 2011

BM besök!

Det blev ytterligare en natt då vi båda sovit oroligt. Det känns precis som när det är fullmåne (jag är väldigt känslig mot den) fast det är det ju inte nu... väl?

I morse var vi till BM. Alla värden såg bra ut nu också, förutom blodtrycket som var lite väl högt igen, 140/75. Det kan bero på att jag sovit dåligt + att vi varit lite stressade eftersom vi åkt in och ut osv. Hade ingen äggvita i urinen iaf så det var ju bra! =)

SF måttet var 26 cm, så vi låg prick på kurvan, och hjärtljuden var 160.

Nu på eftermiddan var Sofie så jättesnäll och lekte sjuktaxi åt mig =) Så jag har varit på två av jobben och lämnat nycklar å hämtat grejer, så nu är det gjort, skönt! =) Tack Soffan! =)

Fick en fin julgåva från gymmet jag jobbar på:

Jag har lite dåligt samvete över att vi inte tar så mycket kort på magen, eller jo, kort tar väl iaf jag, i spegeln, men dom blir ju inte så fina... =( Svårt att fota sig själv dessutom. Så jag tänkte att vi ska försöka få till nå bra bilder nu i jul när Samuel blir ledig och kan hjälpa mig =) Synd att vi inte har nån bra bakgrund i den här tröklägenheten bara. 

Samuel har lovat mig att "vi" ska städa hela lägenheten på fredag, så kanske man får någon ro här hemma! Hatar att se hur skitigt o stökigt det är varenda dag, då är det inte så lätt att bara sitta o vila kan jag lova =P

Tänkte visa hur nyfrillan blev, har dock inte stylat den så bra på dessa bilder, men ni ser på ett ungefär =)


Usch vilken heffaklump jag har blivit =P Har gått upp 11 kg enligt BM´s mätningar. Tur att det är övergående ;) Känner mig inte så fräsch längre heller, så det kanske är en tjej där inne trots allt ;)

Nu ska jag invänta Samuel så ska vi åka till mamma o pappa å bli bjudna på kinamat! =D

1 kommentar: