måndag 19 december 2011

Pappersarbete...

Vilket jobb det är att sjukskriva sig på FK! Suttit någon timme nu och fyllt i allt... fast det är väl för man man är anställd på tre olika ställen som det tar sådan tid. Tänkte att jag ska rensa bland alla papper och pärmar nu när jag ändå bara sitter och degar, så man får lite ordning på allt! Inväntar ytterligare arbetsgivarintyg  o grejer från jobben så jag kan skicka in och söka om föräldrapenning också.

Om det är någon av er om är ledig, har bil och har tråkigt någon dag nu innan fredag så får ni meeeer än gärna hjälpa mig att åka runt och uträtta lite ärenden! Behöver hämta i lämna grejer på några av jobben...

Jag har fortfarande SD lite då och då, främst när jag står o går. Nu har jag även fått mer foglossning (tror jag att det är). Tidigare har det oftast varit i höger skinka/sittben, men det känner jag inte av så mkt nu eftersom jag inte böjer mig upp o ner spec. mycket längre. Däremot har jag ont på vänster sida om korsbenet/svanken samt blygdbenet nu... Även ligamenten känns av mycket mer, dom gör ont, men det släpper ju på engång så jag tror (och hoppas) att det inte är något man måste ringa FL över. Man vet ju liksom inte vad man ska reagera på?! De sa att vi skulle ringa så fort det hände något, men man kan väl ändå inte ringa för minsta lilla grej? Det är ju pinsamt..

Jag är ENORMT sötsugen också, på choklad och fikabröd! =P Synd att vi blev luspanka efter sjukhusvistelsen så nu får vi äta älgkött från frysen varje dag (lite väl lyxigt kan det kännas) samt panta flaskor för att kunna köpa mjölk mm, så nåt fika lär jag ju inte få förrens julafton ;( Buhu!

De cravings jag har haft nu på sistone är iaf mjölk, oboy, choklad i alla former och bröd med bregott på =P Tänkte på det idag, och dessa sug har jag nog haft någon månad nu fast jag inte reflekterat särskilt mycket över det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar