torsdag 29 december 2011

En darrig natt...

Jag var tvungen att ta en bricanyltablett igår, lagom till läggdags = dålig tajming! Hade täta SD så det var lika bra...

Därför har jag legat och darrat och svettats som en gris inatt! Bebben blev också vildare än vanligt och darrade/skakade (?!?!) periodvis mot mina revben! Kändes helmysko! Tänk dig att du vickar på tårna så fort du kan mot en kant, typ så kändes det. Fattar inte vad den höll på med?? Aja, nu har den lugnat ner sig iaf, tack o lov =) Stackars bebis som blir så uppstressad...

Idag har SD lugnat ner sig! =) I morse var jag till tandläkaren, tur mamma ville ställa upp och köra mig så jag slapp ta bussen =) Det var en flisa i en tand som hade slagits ur så jag fick borra. Tur jag gick nu innan hålet blev större, för nu kändes det inget att borra! Jippi! Jag som hatar att borra! =S De gjorde ingen vanlig undersökning eftersom de inte ville röntga mig i onödan. Som vanligt utbrast tandläkaren "Ååhh herregud" när jag gapade. Tur jag varit med om det förr så jag förstod att det var tungpiercingen han reagerade på, eftersom  att han inte utvecklade sitt "Ååhh herregud" nåt mer den här gången ;) Haha!

Nu väntar jag på att Samuel ska komma hem så vi kan äta middag, idag är jag sugen på precis allt igen!

Nu är jag förresten inne i v 30!!! =D Då är det alltså max 12 v kvar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar