söndag 18 december 2011

Kul med kommentarer! =)

Jättekul att få lite kommentarer från er läsare! =) Jag lovar att jag ska svara er alla om ett tag =)

Idag har vi hälsat på pappa en sväng, samt handlat lite mat. När vi kom hem så fick jag SD så nu var jag tvungen att sätta mig här ett tag och vila. Samuel har precis installerat babyskyddet i bilen så nu är det klart iaf! Får se hur många dagar/veckor/månader vi får åka runt med det ;)

Snart ska vi käka köttbullar som vi fick av svärmor, snällt att vi får hjälp av alla nu =) Samuel tror att han ska bli utbränd eftersom att jag inte kan bidra med så mycket just nu, haha!

Jag tänkte att jag ska beställa lite amningsinlägg och grejer idag. Det rinner bra nog mycket från mig nu, särskilt under natten och morgonen, men det slutar aldrig helt... Hann sova några minuter igår kväll innan jag vaknade av att det var blött överallt! =S

Hittade förresten ett billigt bäddset till korgen/vagnen på zillstar.se som jag beställde igår. Endast 149 kr inkl. frakt! Värsta fyndet ju! Fattar inte hur baby-bäddset kan vara så dyrt som det är... Jag gillar MOLN-serien, det fanns bara rött kvar men det passar ju till både tjejer o killar =)

3 kommentarer:

  1. Synd du inte henkade med till Ullared då kunde du FYNDat allt vad amningsinlägg, bäddset och grejer heter!

    SvaraRadera
  2. Hej ja, vi ligger ju ganska lika :)
    va mer aktiv i tråden för länge sen, kollar bara genom mobilen nu så det blir att jag bara läser för allt kommer inte med när man skriver :)

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Soffan: Jaa det var synd att jag missade det =/ Men nästa gång hänkar jag på! =D

    SvaraRadera