onsdag 28 december 2011

Bildbomb!

23 dec, V 29 (28+2)

Julafton, V 29 (28+3)

Tänk vilken snäll hund man har ;) Jag fick en pocketbok av honom =)


Världens finaste <3

På julafton lekte Samuel fotograf o jag försökte posa (hmm, inte så lätt!). Jag skulle vilja ha några fina gravidbilder som vi kan rama in, och UTIFALL mini kommer för tidigt och vi inte hinner anlita en riktig fotograf så tog vi dessa för säkerhetsskull =)









Inför en ev. "riktigt" fotografering måste jag investera i lite nya o större underkläder ;) Haha, nätt o jämt så man får plats i de man har nu =S Prejade även på mig förlovningsringen för att den skulle få vara med på bild också ;)

3 kommentarer:

  1. fina bilder! speciellt julklappsmagen :)

    SvaraRadera
  2. Haha lite spontan idé bah.

    Om ni skulle få för er att stå ute med kläder&underkläder ute i en skog så får ni fotograferingen gratis. :D

    Haha!, bara jag får använda bilderna till portfolio skulle de vara en ball deal.

    Tusen idéer. :D

    SvaraRadera