lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Hur firar ni nyår? Vi ska till min mamma o pappa och äta mat:

Förrätt: Toast skagen
Varmrätt: Plankstek
Efterrätt: Aftereightpäron med vaniljglass

Enkelt men sååå gott! =)

Även om jag inte hade varit gravid o måste ta det lugnt, så hade vi ändå varit tvungna att ha en lugn kväll utan fest, eftersom vi har Krut att tänka på... Synd på alla raketer o smällare som skjuts och skrämmer slag på djuren...

Mini verkar hålla sig inne än så länge också, så förhoppningsvis händer inget under dessa 13,5 h som är kvar av 2011! =)

Igår när vi var på bio (The girl with the dragon tattoo = grymt bra!) så levde mini om rejält i magen! Jag satt och hoppade för det kittlades och kändes obehagligt när h*n bände ut revbenen! =S

Hoppas ni alla får en toppen sista dag det här året! =)


3 kommentarer:

  1. Låter som om ni har haft en bra kväll! Vi var hemma familjen bara och åt gott och tog det lugnt.
    Kanske en dum fråga, men är jakthundar som Knut rädda för smällare...?
    Nästa år skall jag skaffa sådana där svävande asiatiska lyktor till nyår för även om inte Sally är så jätterädd (bara lite) så har jag aldrig förstått vad som är så särskilt med fyrverkeri...

    Det var väl skönt att mini har hållt sig inne iaf till det nya året :-D
    Ha ett riktigt bra 2012! Kram!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt, Här höll vi för nyårsfirandet.
    Lycka till med den lilla i magen. Inte långt kvar tills du har din lilla stjärna i dina armar.

    SvaraRadera
  3. Jenny: Tack detsamma! =) Nää oj vad tiden rinner iväg! Även om bebben inte kommer tidigare så är det snart mars! =) Går det att kommentera i din blogg? Jag har inte hittat den funktionen =/

    SvaraRadera