lördag 17 december 2011

Lite bilder från senaste tiden =)

10 dec, v 27 (26+3)

 V 27 (26+3) Väldigt spetsig mage tycker jag =P

Min superfina navel =S Ni ser det gamla piercinghålet? Där var min navelkant förut... V 27 (26+4)

Tack Annica för lånet av dessa tröjor =)
V 27 (26+5)

 Dagens mage, v 28 (27+3) Både jag och Sam tycker magen sjunkit en aning, men jag vet inte, man är ju lite hemmablind...

Jag tror inte det syns så mkt på sidorna att jag är gravid? Förutom späcklagret jag lagt på mig då ;P



1 kommentar:

  1. Usch, jag blir alldeles nervös när jag läser din blogg. Ja, jag har ju redan sagt att jag tror det blir en tjej. Just för att du är så stor (tidigt) och har sådan form på magen som jag var med Alma (ok, jag var monstruöst gigantisk, men du har ju inte gått 9 månader än, och henne viktskattade dom till 4,8 kg...) och alla sa att det var en kille... Fast jag kunde då inte se något på UL, fastän jag gjorde det varje månad och varje vecka på slutet, men sköterskan råkade försäga sig, "OJ vilken liten sprattelgumma det är där inne. Eller gubbe..."
    Stort lycka till nu, försök att knipa åtminstone till det nya året. Bra lär det väl gå ändå förhoppningsvis men varje dag lill*n får stanna därinne är ju guld värd.
    Hoppas vi ses om en vecka eller så, synd att ni inte har flyttat in i huset än annars hade det varit kul att komma och se på det! Och god jul!
    Kram /Fia

    SvaraRadera