tisdag 1 november 2011

En ledig dag!

Det var meningen att jag skulle jobba på dagiset idag också, men dom ringde och sa att jag fick göra som jag ville om jag kom eller inte. Det hade bara kommit tre barn och det var redan två personal där, så då stannade jag hemma =)

Jag har istället uträttat lite ärenden på byn... Varit på banken och avslutat företagskontot, bokat frisörtid tills jul, lämnat papper till revisorn mm. Var in på Ekmans en sväng och träffade på Anna & Wilda där, kul att man hinner träffa på kompisar ibland å =P Jag köpte en liten mjukisvovve till mini, den var såå söt så jag kunde inte motstå den ;)

På ICA gjorde jag misstaget att köpa pepparkakor som vi ska ha på kalaset i helgen, menne... Tveksamt om de finns kvar då ;P Jag skulle smaka på en om dom var god, och nu har jag tappat räkningen på hur många jag stoppat i mig =S

Annars är väl allt som vanligt, använder fortfarande stödstrumpor... Känner inte alls bebben lika mkt nu som förra veckan =( Fast det kan ju gå i perioder... Huvudsaken jag känner den någon gång om dagen i alla fall!

Idag höll jag på att rinna bort när jag gick på byn, det var ju tokvarmt!! Jag klädde som vanligt på mig både vinterjacka, halsduk, mössa och vantar. Tur jag fick en påse av Camilla (hos revisorn) att stoppa kläderna i!! Jag gick nästan bara i linne på vägen hem! Jiisseees! 11 grader i skuggan var det när jag gick... Det är ju lite ovanligt i November!

Gårdagens mage (och fetto-arm):
Jag hade två tjejer på gyminstruktion igår, och båda dom var stupsäkra på att det är en tjej i magen, pga magens form, sa dom. Kul att se vad det blir sen i mars! =D

I fredags hämtade vi förresten hem babyskyddet


Detta är mitt lilla projekt! Satte dit skumplast och tyg i söndags...


Har beställt hem tygprover, för det ska vara ett till lager med tyg över allting =)

Nu ska jag försöka städa undan lite grejer här hemma! Ikväll ska jag ha cirkelgym som vanligt då... Så helt ledig är jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar