tisdag 8 november 2011

Födelsedagsdisco i magen!

Idag fyller jag ju år, men det hade jag glömt bort i morse när jag vaknade. Jag firade ju så mycket i helgen så det kändes liksom som om det var överstökat =P Tur älskling påminde mig ;)

Hinner inte skriva nå mycket nu, jobbar som en toka denna vecka... Igår var jag på Ol-Anders och storstädade köket med Kristin så vi kan börja baka inför julmarknaden, sen direkt till fritids och sedan en liten mellanlandning hemma för middag och sen till gymmet där jag jobbade till 21.00.

Idag blev det Ol-Anders igen för städ, inventering mm, den chefen bjöd sedan på lunch och körde mig till fritids. Direkt därifrån tog jag bussen (som Samuel redan satt på), vi åkte in till Bollnäs och käkade på Akropolis, göttans! Hann även shoppa en fleeceoverall till lillen! =) Äntligen hittade vi en som vi var ute efter, på Åhlens!
En snabbvisit hos mamma och pappa, sen hem och kika på Desperate Housewives, å nu sitter jag här =P

Imorrn blir det både Ol-Anders o fritids igen och på tors blir det heldag på skolan/fritids, på fredag ledig på fm och fritids på em, på lördag är det jobb på gymmet som gäller...
Jag tänker pengar och mammaledighet så går det smärtfritt!!!


I alla fall så har mini betett sig annorlunda idag. Det har gått som elektriska stötar/nervryckningar genom magen på högra sidan idag, i höjd med navlen. Det kittlas så mycket så jag rycker till varje gång h*n börjar på att sprattla! Det har inte alls känts som de andra sparkarna som jag har känt, mysko känsla!! Typ som att lillen viftar skitsnabbt med händerna så det blir svallvågor av fostervattnet! Det var nog den bästa liknelsen jag kom på just nu... =P

Nu ska jag hoppa ner i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar