söndag 6 november 2011

Födelsedagsfirande hela helgen!

Jag fyller (26) år på tisdag men eftersom alla jobbar så olika så firar jag nästan alltid helgen före eller efter =)

I fredags kom som sagt Emma & Björn =D Vi åt tacos och aftereight-päron i ugn + glass, mums!
Jag fick ett supermysigt fårskinn av dem i present, men sånna är ju tokdyra så fy skäms på er! =P Precis vad vi behöver var det i alla fall så det var ju snällt! =)

De tyckte även att jag har blivit tjock, haha! Precis som jag anat men inte märkt riktigt själv då...Men det känns på kläderna! =S Tur dom är ärliga =P


Fårskinnet blir perfekt i vagnen åt lillen =)

Vi tog några bilder på våra magar ihop, kan vara kul att ha kvar sen!
Jag i v 22 (21+2) och Emma i v 19 (18+2)

Igår kom släkten för att gratta mig, fullt hus halva dagen blev det =) Bebben var sjövild igår och sparkade heeeela tiden! =P Undrar om den kommer bli så livlig när den kommit ut också?! 

En av tre smörgåstårtor...

Knubbisen själv...
V 22 (21+3)

Fina blommor fick jag igår! =)

En till orchide till samlingen =)


Min presenthög: sockor, fin lykta, stavmixer, presentkort på Ekmans, femårs-dagbok, 1200 kr, fitnessboll, liten perkulator, yankie candleljus och sen fick jag lotter varav jag vann 50 kr på en =P
(alla bilder är tagna med nya kameran, hyfsat nöjd är jag med den i alla fall, förutom att vissa bilder, som den här ovan, blir gryniga. Någon som vet varför?)

Tack allihopa för uppvaktningen och alla finfina presenter! =)

Inatt vaknade jag runt kl 4 och hade jätteont i magen! Hade jag varit längre gången hade jag trott att det var dags, så ont gjorde det =( Kändes som kramper i livmodern samtidigt som det strålade bak i ryggen. Magen blev inte så där hård som den blev när jag hade sammandragningarna, så vette tusan vad det var för något?! Det kändes inte lika som växtvärken som jag hade i början heller...

Efter ungefär 10 minuter med värken så började mini sparka också, så då kunde jag inte somna om på grund av det =P Strax därpå släppte värken som tur var... Läskigt var det!

Undrar om lillen hinner sova nångång?! Tycker h*n sparkar typ hela tiden! Men det är mysigt! <3


2 kommentarer:

  1. Läcker smörgåstårta Maria! :D såg mega god ut! fick jag lite dekorationstips (min smörgåstårta brukar bli så vanlig) Fina magbilder :) kul att ni har par som oxå väntar barn å fina presenter!

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet!
    Isotalet är rätt högt. :D

    SvaraRadera