onsdag 12 oktober 2011

2 dagar kvar till RUL! =D

Nu är det inte långt kvar! Vi längtar såå mycket till fredag <3
Hoppas bara att allt är bra, har ju som sagt inte känt bebben sen i fredags, eller jag har känt nåt som kittlas vid byxlinningen, men jag vet inte om det är vanliga nervryckningar eller nå annat =P

Nu ska jag snart iväg och jobba på fritids, ikväll ska jag nog greja lite hemma. Imorrn ska jag vicka i en 5-6:a före jag ska jobba på fritids, så det blir en lång dag då, 8-18 ca. Men det betyder att dagen kommer gå väldigt fort så fredagen kommer snabbare ;)

Jag har fått mer och mer foglossning nu, det gör skitont! =( Redan...

2 kommentarer:

  1. Dom kommer nog snart ska du se! Det var bara någon vecka sedan min sambo kunde känna utanpå, vi har nämligen moderkakan framvägg och man ska känna sparkar mindre då! Kramis

    SvaraRadera
  2. Hur gick det på RUL? Måste vart otroligt! jag har mitt nästa fredag, kommer inte kunna behärska mig nästa vecka.. (BF 20mars)

    SvaraRadera