onsdag 19 oktober 2011

Bebbens räcer!

Idag åkte vi 20 mil tur och retur för att kolla på en barnvagn åt plutten. En Emmaljunga City Cross. Som tur var så var den perfekt så den fick följa med oss hem! =)

Många har tipsat mig om just den modellen, och den kändes skönast att köra av alla vi provkörde för några helger sedan.

Den vi nu köpte var ca 2 år gammal, ej solblekt, inga fläckar (förutom en som knappt syntes, den går nog ändå att tvätta bort), den kändes inge ranglig och det ingick både sittdel o citykorg samt en skötväska (som var i en annan färg, men det kvittar!). Allt för 3000 kr. Känns helt ok eftersom vi sparade över 4000 kr! =)

En annan bra sak med den var att den gick att få in i bilen utan att ställa den tvärs över hela bagageutrymmet, så nu får Krut fortsätta att åka skuff med oss! ;)

Nu har vi inte gjort ren den än, men det väntar vi med tills vi ev. har flyttat =)
Citykorgen

 Sittdelen

Skötväskan, väldigt smidig med många fack! 

Hittills känner vi oss väldigt nöjda med denna vagn! =) Hoppas att det känns lika bra när det är dags för lill*n att provåka! =)

2 kommentarer:

  1. Det kommer nog bli kanon. Vi har ju en emmaljunga också och dom känns stabila när man prövar dom, och om någon vecka får jag ut och provköra så då vet jag lite bättre om den är perfekt:) jätte fin vagn iaf!

    SvaraRadera
  2. jag har en vagn från swekidz som jag är jättenöjd med!:) dom har så otroligt fina vagnar där, alla möjliga färger.

    SvaraRadera