måndag 10 oktober 2011

Tjo!

Helgen har varit lugn, men inte för lugn. I lördags var vi på Rättviksmarknaden typ hela dagen, det fanns mycket att titta på men inte så mycket som föll i smaken. Det var en tjej som stod och sålde bebismössor och kläder som hon sytt själv, suuperfina! Och billiga! Vi ville ha en mössa för dom var så fina, men det fanns ingen könsneutral. Dum som man är så glömde man fråga henne om hon hade någon hemsida eller nåt =/

Dock hittade vi detta set i ett annat stånd, det var så roligt så vi var tvungna att slå till ;) Första plaggen i Cl 50.

När vi ändå var i Rättvik ville jag kika in på inredningsbutiken Furutorp. Åh vilka fina saker det fanns där! Till och med Samuel sa att han ville att vi skulle inreda vårt framtida hus i den stilen, jag blev helt chockad då han typ aldrig yttrar sig om inredningsdetaljer =P Jag vågade knappt påpeka detta utifall han skulle ändra sig ;)

Lördagsmagen,18+1, tagen på eftermiddan (större än på morgonen då) 

På kvällen käkade vi på Spicy Cow med Carro, Tonny och Jocke, göööött!! =)

Igår storstädade jag hela lägenheten och fick äntligen bort allt rammel! Samuel jagade på morgonen/förmiddan och sen kom han hem och tog ett varv med snabeldraken =) Jag har foglossning i ena höften/upp mot korsbenet så det gör ont att kräla runt med en dammsugare, och knyta skorna, och plocka upp saker från golvet, och ja... Det mesta. 

Därefter kikade vi på innebandy, och det var nog första gången jag fick kolla med Samuel, han var inte med och spelade pga en axelskada. När vi kom hem gjorde vi pizza och pizzasallad, mums! Det var mest salladen jag var ute efter =P Så gott!

Jag har inte känt bebben på hela helgen =( Antar att det kommer i perioder. Nu är det i alla fall inte långt till UL! =D

Samuel jagar älg nu, hoppas det blir mycket kött i år! Jag ska snart iväg och jobba på fritids, och ikväll blir det jobb och ledarmöte på gymmet.

Have A Nice Day! =)

1 kommentar:

  1. Vilka söta kläder!! :-) Hade heller ingen aning om "hamrande" och "sågande" ljud förns mins sambos mamma sa det. Alla hennes 6 barn lät som något mellanting, men vår var verkligen ett hamrande ljud :)

    SvaraRadera