onsdag 11 januari 2012

Snart bebis?

Imorse tog de bort droppet o jag börjar känna av förvärkar igen. för en timme sen var det 15 min mellan och nu är det nere på 7!

undrar hur lång tid det tar tills det verkligen startar nu?!! känns både nervöst o spännande!

ligger o lyssnar på bebisskrik just nu, mysigt! dom i rummet brevid fick bebis igår tror jag...

vi var på neo och kollade igår, det såg mysigt  o trevligt ut där :)

nu inväntar jag besked på om jag får ta en dusch... känner mig som en slusk efter 2 dygn i en varm o svettig säng och massa kladd från ultraljuds- och ctg-smörja!

det hela började i lördags med at slemproppen gick och sen gick vattnet imåndags! ska skriva en berättelse sen, men nu vsr det en av er som undrsde :) ingen blödning alls.

jag skriver från plattan nu igen' därför ser det mysko ut ;)

uppdaterar när jsg hinner :)

14 kommentarer:

  1. Heja heja, jag håller tummarna så hårt jag kan! :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att allt går bra och att ni alla ska må bra! Lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Men herregud så spännande! Snart har du din bäbis hos dig! Skönt att h*n stannat i magen så här pass länge ändå! Även om det blir några veckor på sjukhus....

    Stort lycka till och håll oss uppdaterade :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till!
    Kram
    /Malin, MEW på Familjeliv

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Jag är så glad för eran skull! Gud vad roligt! Mitt första kusinbarn som jag får träffa (läs, inte i USA eller görlångt bort) :-) Nu blir det spännande att få höra vad det lilla livet skall få heta! Grattis igen och stor kram!
    //Fia

    SvaraRadera
  6. Du har inte uppdaterat på lääääänge nu, så jag misstänker att det är på gång =) LYCKA TILL!!!

    SvaraRadera
  7. Antar att bebben kommit nu? :) Grattis isf!! :)

    SvaraRadera
  8. Mikaela (lillamikaela på FL)13 januari 2012 kl. 23:36

    Grattis Till lilltjejen :-) nu får vi Snart veta namnet :-)
    Nyfiken på bild oxå såklart hihi
    Hoppas allt gick bra o att ni mår bra :)

    SvaraRadera
  9. Hur går det? /Mammanna87

    SvaraRadera
  10. Kanns som att jag kikat in har 100 ggr redan for att lasa en uppdatering, men jag forstar att du har fullt upp...men e sa forbaskat nyfiken bara! :D Hoppas att allt har gatt bra! Massa kramar

    SvaraRadera
  11. Hallå! Nu blir jag nervös och nyfiken! Du har inte uppdaterat på en vecka... Misstänker att bebis föddes och att ni har fullt upp med att gulla med den lilla varelsen! =)

    I vilket fall som helst önskar jag er lycka till och vääääääääärldens underbaraste tid =)

    SvaraRadera
  12. Hur går det!? Väntar med spänning! Hoppas att allt går bra...!

    SvaraRadera
  13. Jag håller tummarna för er. Hoppas att allt går väl.

    SvaraRadera