lördag 7 januari 2012

Äntligen i tv-rutan igen!!

Ikväll är det äntligen dags för Gladiatorerna igen! Som jag har längtat efter detta program! =D

För er som inte vet det så är jag en gymnörd innerst inne och var på G att tävla i bodyfitness för några år sedan, men det hände lite grejer i livet och jag kom av mig. Jag kommer dock ta upp träningen igen efter barnet har kommit till världen och kroppen har återhämtat sig  =)


Jag känner igen många av årets gladiatorer. En del har jag sett på olika tävlingar och events, och "Ice" hjälpte mig lite med ett kostupplägg en gång i tiden =) Wolf (Binais Begovic) är nog min favvo denna säsong, då jag dreglat efter honom i flera år! Haha! Närå, men snygg är han i alla fall!

Någon mer än mig som är gladiatornörd?? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar