måndag 9 januari 2012

NÄsta gång vi kommer hem är vi föräldrar!

skriver från sams pekplatta nu så det b,ir lite knas :p
Idag gick iaf mitt vatten så nu är vi inlagda i hudik o inväntar bebisens ankoms. vi får inte åka hem förrens bebis kommit, och måsge säkerligen stNna ett tag till efter det!

jag har förvärkar med 3-5 min mellan. bebisen kan ko:mma inatt eller om några dygn.
jag är i v 30+4 idag så det blxir riktigt tidigt...

nu orkar jaf inte med denna platta längre så jag skriver mer från datorn imorrn eller när det nu blir :)
nu vet ni läget iaf!

8 kommentarer:

  1. Ojoj här går det undan, håller tummarna för er tre! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åååh lycka till! När man är på sjukhus är man i trygga händer, de har koll! Kämpa på!

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Vad tror ni att de blir tjej? Kille?
    Uppdatera gärna mig / oss här på bloggen och berätta hur de går
    Vill veta allt :)
    Med vänlig hälsning, jossansthlm på familjeliv.se

    SvaraRadera
  4. Ujuj vad spännande! Stort lycka till nu, jag håller alla tummar och tänker på er! Ser fram emot att får höra vad det är för en liten filur som kommer! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt!!! Jag har följt din blogg i några månader nu och läst alla inlägg, men detta är första gången jag kommenterar :)

    LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  6. klara och Fredrik9 januari 2012 kl. 23:00

    Lycka till!!!

    SvaraRadera
  7. Åh hoppas allt går bra lycka till jag ärj i v 33 (32+2) hoppas min stannar minst 5 veckor till har inte haft några känningar alls så det är skönt beräknat 3/3

    SvaraRadera
  8. Tänker massor på er och hoppas att allt går bra :) Kram /Stinis83

    SvaraRadera