måndag 23 april 2012

Nerkräkad...

Bjuder på en bild från idag.

Nu sitter vi här i sängen, Enja och jag är vakna, hon är klarvaken och jag mindre vaken. Kl är 03:37 och för 40 minuter sedan åt hon, och nu är både hon och jag täckt av den "mjölken"... Först kräktes hon i korgen, och blir såklart jättepigg när jag tar av henne pyjamasen. Jag tänkte ha henne på bröstet så hon skulle bli lugn o somna, men precis när jag lyfter upp henne så kaskadkräks hon över hela min överkropp; hår, hals, bröst, bh:n, magen och till och med i naveln ligger det kräk! :S hon är heltäckt av kladd och utan pyjamas, mysigt värre! Täcket är dyngsurt. Enja bara ler och blir sur när hon inte ser lampan. Nu äter hon igen, antingen hungrig igen eftersom allt kom upp, eller för att hon har ont i magen = ond cirkel!

Å nu börjar det smattra på plåttaket å låter det som, regn på G?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar