lördag 14 april 2012

Funkade ju bra det där :)

Nu när jag fått det att funka så kommer jag nog blogga lite oftare :D Iphonen är ju med överallt, och är en kär vän under alla amningar... Nu är Enja inne i en period dör hon äter typ varannan timme igen, dygnet runt...

Ikväll var vi till mina föräldrar och grillade, mums! :) Sen tog vi en liten skogsrunda med bilen för att spana efter djur. Tydligen kan det krylla av björnungar om man tittar i rätt grop! ;P Hehe!

Annars är väl allt som vanligt, förutom att jag råkat gå med på Tradera och blivit smått beroende! :O På 3 dagar har jag redan köpt 4 grejer :P Fast det är ju grejer som jag vill ha/behöver :)

Nu ska jag vänta på att Enja somnar riktigt så jag kan lägga henne i korgen och själv gå och lägga mig :)

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Mobilbloggar ja med offtast, pga att ja kommer på att blogga när ja ligger i sängen och vi har ingen "mobil" dator ;) Så då blir det offtast mitt i natten eller när fröken har somnat på mig i soffan bloggandan faller på =))

    SvaraRadera