onsdag 18 april 2012

Monsterspindel

Nånstans här inne gömmer den sig! Imorse när jag bytte blöja o kläder på Enja så kom den och sprang på skötbädden bredvid en naken Enja! Den sprang över kanten och landade först på torktumleluckan för att sedan ramla ner i golvet så det small!! Jag försökte slå den med en sko men den hann springa undan! Den sprang då in under tumlaren men den kan ju vara precis var som helst nu! :S usch och fyyy! Jag är inte rädd för spindlar annars, men när dom är så där stor är dom inte nå mysig! :S
Nu ska jag nog stoppa Enja i vagnen och ta en snabb promenad. Jag trodde hon blivit sjuk igår för hon var hes, men det var hon nog bara för att hon skrek så mkt i förrgår efter hon fått tremånadersvaccinet.... Hon log iaf mot sköterskorna och charmade dem, både före och efter sticken :) Hon skrek bara litegrann precis efter de stuckit henne, duktig tjej! :)
Vikten låg på 4360 g och längden på 53,1 cm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar