fredag 24 augusti 2012

Ok jag fortsätter =D

Vad överaskad jag blev nu då när ni ändå verkar vara en hel del trogna läsare, vad roligt! =)

Jag lovar därför att verkligen försöka skärpa mig och blogga oftare! Det funkar ju ändå lite som min dagbok och jag vill inte ha några "tomrum" i den. Man glömmer så lätt...

Jag ska nog snart gå och lägga mig faktiskt. Enja har nu 4 kvällar i rad somnat mellan kl 20-21, helt underbart! Tidigare har vi varit glada om hon somnat vid 23... Samuel ska upp tidigt imorrnbitti och släppa Krut, så han lägger sig också nu. Ingen idé att jag sitter uppe och ugglar då.

Imorgon ska jag städa, täcka och dekorera tårtan som mamma ska få på söndag när vi ska fira henne, montera cupcakes, ta ett bad med Enja och sen på kvällen kommer Camilla, Therese och Veddan hit så ska vi käka tacos =)

I förrgårkväll var jag och Enja hos Helena på Mary Kay-party. Enja satt och "skrik-pratade" när tjejen som sålde grejerna pratade, så vi hörde väl hälften av vad hon sa ungefär =P Riktigt trevligt var det i alla fall =)

Här kommer några blandade bilder från augusti =)


Hon är liten, nätt och stark - bävar den dagen hon kryper riktigt ;)

Testar mössan hon fick av Jennifer o Jocke i doppresent =)

Alltid bra morgonhumör <3

Bild som mormor tagit

Gräs är ju kul de!

Syrrans gamla leksak =P


Enja älskar hundar!


Karnevalståget =)

Enja älskar även mat..! ;)


Ett hörn av hennes nya, egna rum =)

Fötterna är fortfarande väldigt goa!

Gåstolen är rolig, först nu börjar hon nå ner så hon sprätter iväg med tårna ibland när hon får fäste =)

Min lilla älsklingsunge!

1 kommentar:

  1. Hehe förstår att du kliade dig i huvudet ;) nej men några i marstråden jag år med i är med i den du är med i och då skrev nån att första bebisen i er tråd var född redan! Så nyfiken som man är gick jag in och kollade och då skrev nån bloggadressen så sen dess har jag följt er ;)

    Ja, Thilde kom i vecka 35+0 :) blev igångsatt så hon är född 8/2 :) tack för tipset ska försöka flytta bloggen i veckan :)

    SvaraRadera