söndag 24 juli 2011

Förvirrad...

... är också ett av mina gravsymptom tror jag ;)

Aldrig har jag varit så här vimsig, förvirrad, glömsk och dessutom tappar jag saker heeela tiden!!
Vänder på ord, trasslar ihop tungan när jag ska prata ibland osv =P

Idag har vi haft en väldigt soft dag! Vi hade planerat att åka runt och hälsa på lite folk, men eftersom Samuel var jättebakis idag, vilket han aldrig annars blir, så stannade vi hemma. Skönt det å! =)

Han var på klassåterträff igår, och som vanligt när han dricker så blir han jättekramig och kärleksfull =) Det var inte så jättetrevligt att pussas med någon som stank fylla, men han är ju så goo så det går inte att motstå! ;) Han sa att det hade blivit mycket barnsnack på festen, och han tyckte att det var jättetråkigt att han inte fick berätta något om oss och vår bebis än... Jag tycker det är jättekul att han är så engagerad! <3

Nu ska vi gå och handla lite mat!

Hoppas ni har en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar