torsdag 31 maj 2012

Tidsbrist

Jag vill helst blogga varje dag så jag kan gå tillbaka sen och läsa allt, men jag hinner inte :/ Trist... Måste försöka bli bättre på det!

Enja växer och blir stor (större åtminstone), hela 5 kg och 57 cm var hon i måndags när vi var till BVC! :) Hon fick även halvårsvaccinet då, lite tidigt kanske, men jag vet inte om det är nåt negativt med det, vet du? Hon är 4,5 månad nu.

Vi har även börjat ge gröt lite smått för att introducera gluten. Vi är rädd att hon kommer ärva Samuels glutenintolerans, men det visar sig väl.

I söndags var vi till Valbo och köpte nya utemöbler och nya kläder till mig, äntligen! :D Enja skötte sig över förväntan! Eftersom Samuel körde vagnen och jag sprang runt som en orkan på affärerna så såg hon bara mig vid amningarna typ, och oj vad glad hon var då!! Hon flinade så mycket så hon glömde äta, det kom till och med ett litet gulligt skratt!! :)

Nu ska vi käka middag, bjuder på några bilder också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar