tisdag 20 mars 2012

Äntligen Internet!! =D

Vilken frihet att äntligen ha fått Internet igen! Wohoo! Jag som sköter allt via datorn! =D

Nu kan jag ta upp bloggandet igen också, det har jag saknat!

Snart vaknar nog Enja igen för mat, men jag skriver på tills hon vaknar ;)

Vi har kommit in oss bra i huset, nu är det bara tapetsering osv kvar =) Enja växer och blir stor, i fredags vägde hon 3670 g och var 50,9 cm lång och hade huvudomfång på 36 cm. Jag försöker vänja av henne amningsnappen eftersom hon sväljer så mkt luft och kräks jämt, samt att hon bara slog bort den på slutet. Nu har vi varit utan a-napp sen några dagar tillbaka så jag hoppas att det håller i sig =) Hon får inte till rätt tag alla gånger så det blir mycket snuttande och småätande nu, men när hon väl får ett bra tag äter hon som en häst. Så det blir nog bra tillslut! =)

Vi har sakta men säkert börjat träffa kompisar också, sååååååååååååååååå skönt! Jag som är en väldigt social människa i vanliga fall känner mig rätt ensam när jag inte får träffa folk, även om man inte har så mkt tid till det just nu.

Jag försöker hinna med en promenad varje dag så min barbapappaform kanske kan försvinna nångång... =/
Idag lovade jag Helena att följa med henne på vårruset, så det ska bli skoj! Första gången för mig! Det är 22 maj så vi får se om Enja tar flaska då så hon får vara hemma med Samuel, annars får jag väl plocka med mig henne och vagnen.

Nu ska jag se hur snabbt det går att ladda upp bilder med nya Internet =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar