onsdag 29 februari 2012

Ett livstecken från mig!

Hej på er!

Som ni säkert redan vet så har vi nu flyttat till vårt hus =) Så jag har haft fullt upp med att packa upp allt här samt ta hand om Enja såklart =) Dessutom visade det sig att det finns typ noll täckning på mobila bredbandet här ;( Jag som gillar mitt mobila bredband... Så det sa jag upp i början på veckan. Självklart så kom det upp att jag har Turbo 3G (!?!) nu när jag satte fart på datorn! Det hade jag nog inte ens i lägenheten! Jag står vid köksön för där lyckades jag ta mig in på nätet med nöd och näppe sist jag skulle beställa lite grejer, och nu när jag sagt upp det funkar det bra... Hmm...Fast det är nog bara en tillfällighet =P

Vi har beställt nytt bredband så förhoppningsvis kommer jag kunna surfa som folk snart igen =) Jag saknar att blogga...

Enja mår prima och växer bra! Vi var till BVC i måndags och då vägde hon 3280 g (upp 200 g på en vecka) och var 48,6 cm lång =) Då var Enja 6 v och 4 dagar (eg 37+4). Vi kör på helamning nu och det funkar väldigt bra, förutom att det INTE går att vänja av amningsnappen =/

Måste passa på att lägga upp förlossningsberättelsen nu när det går undan på nätet =P

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni flyttat in i huset! Så avis, vill också ha ett hus. Har försökt sätta mig ner för att slänga in en kommentar men mammalivet är verkligen en bubbla och får inte särskilt mycket gjort trots att Demian är en snäll bebis. Kan tänka mig att du har händerna fulla nu med Enja och huset!

    SvaraRadera